Да сменим темата!




На раздумка сте с приятели на чаша ароматно кафе в приятно местенце. Започвате тема, която ви е неприятна...какво правите обикновено в този случай?! Казвате на приятелите си: „Да сменим темата!“, нали?

Гледате участници в телевизионна игра с въпроси и мислено отговаряте с тях. Когато се падне труден въпрос, а имате секунди за отговор и „горите“, а нямате възможност да ползвате жокер от приятел или Гугъл , какво провите? Казвате: „Да сменим въпроса/ Следващия въпрос, моля!
А когато се терзаете за нечия обида, а когато се сблъскате с нечия грозна постъпка, или за проблем, за чийто отговор не се сещате в момента, чието решение ви е необяснимо в момента, защо не си кажете: „Да сменим темата!“ ?! Разбира се, по-късно, когато гледате по-трезво на нещата, ще се върнете обратно към проблема, или ще осъзнаете, че не си заслужава да мислите с часове или дни за чуждото поведение и нещата, които ви карат да се чувствате нещастни.

„Да сменим темата“ – така нарекох техниката, която открих за себе си преди време и която прилагам доста успешно напоследък за себе си. Според психолозите,  умът ни има свойството да се абстрахира и да забравя нещата, които не му харесват или са били шок за него. Прочитайки за това му свойство, аз просто реших да се вслушам в моя мозък, колкото и забавно да ви звучи, и да игнорирам всичко, което в определен момент ме натоварва в повече и ме прави нещастна или психически ме изморява да мисля за него.

Когато мислим прекалено много за хорското мнение, това кой какво ни е казал, обидил, натоварил с неговите проблеми....това ни прави лоши хора, прави ни лоши партньори, деца, приятели. Защото ние също започваме да се оплакваме, да изпадаме в депресия, отдалечаваме се от другите, защото прекалено много мислим. Сега е моментът да сменим темата! Пробвайте, ще видите, че работи! А и е заразно добро :)


Добави блога към любимите отметки на браузера ти, сподели статията с приятел :)

Коментари

Публикуване на коментар

Благодаря, че оставихте коментар под темата - така ще знам, когато тя ви е харесала, или не, когато не съм права, или съм, когато съм променила нечие мислене, или той е променил моето.